Laatste blogbericht vanuit Tasmanië - Reisverslag uit Hobart, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu Laatste blogbericht vanuit Tasmanië - Reisverslag uit Hobart, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu

Laatste blogbericht vanuit Tasmanië

Blijf op de hoogte en volg Carolien

01 November 2015 | Australië, Hobart

Hallo allemaal,

Hier is het dan mijn laatste blogbericht vanuit Tasmanië.
Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben kunnen zien was het hier prachtig en heb ik veel mooie dingen gezien.
Na mijn laatste blogbericht heb ik nog enkele nationale parken bezocht en enkele prachtige wandelingen gemaakt.
Ik heb gezien dat de Australiërs in Tasmanië super vriendelijk zijn en ik kan alleen maar hopen dat het in de rest van Australië hetzelfde zal zijn.
Momenteel zit ik in dezelfde hostel dan in het begin van mijn verblijf hier.
Ik heb hier enkele leuke mensen leren kennen van Amerika en Zweden.
Het is zeer leuk om iets samen te kunnen doen met hen en niet alles alleen te moeten doen.
Ik heb mijn autootje ook moeten afgeven en ben ook wel blij dat ik niet meer moet rijden.
Op aanvraag van mama en stijn post ik voor jullie ook een foto van mijn auto.
Voor de rest ben ik naar het bekende musea Mona geweest en heb ik vooral wat tijd genomen om uit te rusten.

Tot de volgende,

Carolien

  • 01 November 2015 - 19:03

    Anne Marie Bontinck:

    Dag Carolien,
    Als ik mijn e-mail open ben ik altijd wat nieuwsgierig om iets van u te vernemen en zeg hierjuist tegen Ronny dat ik - juist nu dat ge aan de andere kant van de wereld bent - nog nooit zoveel contact met u gehad heb als nu en ik vind dat helemaal niet erg hoor.
    Tasmanië zou ik echt ook wel eens willen bezoeken en dat de Australiërs zo vriendelijk zijn geeft u een gerust gevoel.
    Jolan komt straks nog naar ons en blijft slapen, hij ziet het zitten en mag Ronny morgenvroeg helpen en hem goed vuil maken...nadien het bad in zal deugd doen
    Nog veel mooie dagen en tot de volgende keer.
    Lieve groeten van Ronny en AM

  • 03 November 2015 - 20:36

    Hannelore:

    Dag Carolien,
    We denken veel aan je en hopen dat je je draai vind!!
    Heel fijn om enkele fotos te zien verschijnen :-)
    Warme herfst-groetjes vanuit belgie (slechts 4 graden deze ochtend!)!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 8148

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 24 September 2016

een jaar naar Australië

Landen bezocht: