Rondrijden in Tasmanië met mijn autootje - Reisverslag uit Bicheno, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu Rondrijden in Tasmanië met mijn autootje - Reisverslag uit Bicheno, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu

Rondrijden in Tasmanië met mijn autootje

Blijf op de hoogte en volg Carolien

25 Oktober 2015 | Australië, Bicheno

Hallo allemaal,

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat, met mij in ieder geval wel.
Ik heb ondertussen een autootje gehuurd en rijd hiermee rond in Tasmanië.
Het is wel even aanpassen om links te rijden en rechts in de auto te zitten, maar ik heb het gevoel dat het al wel goed gaat na 5 dagen.
van het huren van een auto heb ik nog geen moment spijt gehad.
Ik merk dat het zoveel makkelijker is om overal te geraken en dat je anders prachtige dingen niet zou zien.
Momenteel ben ik via de oost kust naar Hobart aan het gaan waar ik 30 oktober mijn autootje terug moet afgeven.
Andere backpackers tegenkomen in Tasmanië blijft niet zo makkelijk, maar ik heb me er bij neergelecht.
Ik heb hier wel twee jongens tegen gekomen en die hebben mij verzekert dat op het vaste land ik veel meer jongeren zal tegenkomen.
Omdat het hier vooral natuur is en wandelen komen er niet zoveel backpackers naar hier.
Ze weten anders niet wat ze missen.
Ik heb al enkele van de nationale parken bezocht en heb hier al wat gewandeld.
Ik ben ook al gaan kijken naar de pinguïns die 's avonds terugkomen uit de zee.
Ook de oostkust is echt heel mooi.
Ik zal wat foto's toevoegen zodat jullie ook kunnen zien hoe mooi het hier is.
Tot de volgende. en veel liefs,
Carolien

  • 26 Oktober 2015 - 20:38

    Kussé Lieve:

    Hey Carolien super om te horen dat het rondtoeren in je autootje je zo bevalt!
    Ik heb de indruk dat jij je ginder niet verveelt en al een hele hoop mooie dingen hebt gezien en ervaren.
    Ondertussen is er al een maand om. Voor ons is die gevlogen.
    Momenteel zijn we hier aan het genieten van een paar echt mooie herfstdagen met relatief aangename temperaturen.
    Johan heeft het deze periode druk met allerlei jachthoornoptredens. Gisteren, zondag 25/10, was het de traditionele Tervuren-wandeling met de familie die dan afgerond wordt met een etentje.
    Voor de rest gaat alles zijn gewone gangetje en zijn A'lien & Kathleen ijverig op zoek naar een geschikte job, dit vraagt toch wel veel energie.

    Groetjes en geniet maar met volle teugen,
    Lieve

    En natuurlijk ook groeten van mij. We genieten ook bijzonder van de foto's van al dat moois. Vooral blijven schrijven en foto's posten.
    Houd je goed.

    Johan

  • 27 Oktober 2015 - 13:50

    Anne Marie Bontinck:

    Dag Carolien,

    Heel fijn om te vernemen dat het met u heel goed meevalt. Op uw vorige 2 verslagen reageerde ik ook maar heb fouten gemaakt met het afsluiten nl gewoon op sluiten gedrukt dus eerst op reageren dan mijn tekst en dan gewoon sluiten dus niets was weg-ik hoop dat het zo in orde is.
    Dat Australië wondermooi is met daarbij een mooie variatie van alle dieren dat zie je al op uw foto's en daarbij nog het seizoen...ik zou weten wat kiezen maar hier hebben ze mij ook nodig hé.
    Ayko zit nu in Gent en heeft richting" voeding en diëetkunde" gekozen en heeft vandaag haar eerste proefexamen gehad ... ik ben benieuwd.
    Jarne rijdt nu wel met zijn fiets naar school dus ik moet hem niet meer aan school afhalen maar komt als uithehongerd van school - ik denk dat het de leeftijd is - mamie heb je iets om te eten aub want ik heb honger...dan komt Jirka en die vraagt de laatste tijd onmiddellijk naar soep+soepstengels maar dit heb ik liever dan koeken eten of snoepen.
    Carolien ik wens u nog het allerbeste toe en ikzelf kijk al uit naar uw volgend reisverslag.
    Vele lieve groeten van Ronny en Anne Marie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 8175

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 24 September 2016

een jaar naar Australië

Landen bezocht: