Alle begin is moeilijk - Reisverslag uit Devonport, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu Alle begin is moeilijk - Reisverslag uit Devonport, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu

Alle begin is moeilijk

Blijf op de hoogte en volg Carolien

18 Oktober 2015 | Australië, Devonport

Hallo allemaal,

Zoals sommige onder jullie misschien al weten is het voor mij de laatste dagen niet altijd even makkelijk geweest.
Ik had gehoopt om hier andere backpackers tegen te komen en op die manier dingen samen te kunnen doen.
Jammer genoeg zijn er nog niet zoveel toeristen in Tasmanië en kom ik dus maar weinig volk tegen.
Maar ondanks dat is het hier wel super mooi.
Ik merk wel op dat het openbaar vervoer in Tasmanië niet zo optimaal is en je op veel plaatsen niet geraakt als je geen auto hebt.
De afgelopen week heb ik enkele dagen in Hobart verbleven.
Dit is de grootste stad van Tasmanië.
Daarna heb ik de bus naar Strahan genomen (een dorpje aan de westkust)
Vanuit Strahan heb ik een andere bus naar cradle mountain genomen, dit is een van de bekendste nationale parken van Tasmanië.
Dit was echt prachtig.
Ik zag er verschillende dieren en zag ook een wombat slapen naast de weg (zie foto)
Ook de natuur is hier echt prachtig.
Ik heb ook een tocht gedaan 's avonds om te kijken naar de nachtdieren.
Ik was zo verrast dat er zoveel kangoeroes, wallaby's en wombats rondliepen omdat je deze overdag niet ziet.
Momenteel verblijf ik bij een kennis en slaap ik boven een chocolade fabriek, echt slecht is dat niet he.
Ik ben wel van plan om in de toekomst een auto te huren omdat ik anders veel dingen niet zal kunnen zien.
Ik denk dat dat het belangrijkste was van de afgelopen week.
Voor degenen die zich nog niet hebben aangemeld voor de mailinglijst kan ik zeggen dat dit super makkelijk is. Jullie krijgen een mailtje als ik een nieuw bericht heb geplaatst en moeten op die manier niet iedere keer gaan kijken of er al iets nieuws opstaat.
Veel liefs en tot de volgende,
Carolien

• 26 Oktober 2015 - 14:54

Annelien:

NEEM EEN WOMBAT VOOR MIJ MEEEEE!