Een week in de high lands van Australië - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu Een week in de high lands van Australië - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu

Een week in de high lands van Australië

Blijf op de hoogte en volg Carolien

07 Oktober 2015 | Australië, Tasmania

Hallo iedereen,

Momenteel ben ik juist aangekomen in Tasmanië, wat voor mij eigenlijk het officiële begin is van mijn reis door Australië.
vanaf nu sta ik er alleen voor en is er niemand die voor mij kook en voor mij zorgt.
Laat ik vooral benadrukken dat ik zeer goed ontvangen ben door Paul en Sandy.
Ik ben ongeveer een week bij hen geweest en ik heb daar wat kunnen uitrusten, maar ook kunnen genieten van de high lands.
Ik ben enkele keren mee geweest met nonkel Paul als hij moest gaan werken. (hij bekijkt of de bomen gezond zijn en of hij eventueel iets moet doen.)
Dat was zeer interessant om te kunnen zien.
Daarnaast zijn we ook een dag naar de zee geweest, hebben we een plaats waar dingo's verblijven bezocht, heb ik een wandeling gemaakt tussen de toppen van de bomen,...
Allemaal zeer leuk, maar ik kon daar moeilijk blijven, daarom heb ik ervoor gekozen om van Sydney naar Hobart in Tasmanië te vliegen en hier wat rond te trekken.
Ik zal wat foto's toevoegen zodat jullie een beter idee hebben over wat ik gedaan heb.
Veel liefs,
Carolien

  • 10 Oktober 2015 - 23:33

    Silke :

    Hey Carolienus

    Klinkt alvast een veelbelovend begin van een ongetwijfeld fantastische reis! Geniet er dubbel en dik van!

    Tot hoors! En regelmatig foto's posten aub!!

    xxxxx
    Silke

  • 15 Oktober 2015 - 13:11

    Silke S. :

    Helaba Carol,

    Hoe zalig is dit allemaal! Ik vind vooral de foto's leuk, kan ik een beetje meegenieten van al die uitzichten;) Geniet er van madam en hou ons regelmatig op de hoogte he!

    Dikke kussen vanuit frozen België!
    Silke nr.2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 8136

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 24 September 2016

een jaar naar Australië

Landen bezocht: