One week in Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu One week in Perth - Reisverslag uit South Perth, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu

One week in Perth

Blijf op de hoogte en volg Carolien

13 December 2015 | Australië, South Perth

Hallo allemaal,

Vorige week ben ik naar Perth geweest.
Het was een zeer leuke stad en ik vond het heel fijn.
De eerste twee dagen was het er zeer koud en regende het zelfs.
Dit is best vreemd, want de zomer is hier begonnen en normaal is het in Perth best wel warm.
Dit heeft me niet tegen gehouden om toch wat rond te kijken en de stad te verkennen.
Een van de meisjes waar ik de great ocean road heb mee gedaan is eveneens naar Perth gekomen en dat was wel zeer fijn.
Samen met haar ben ik een dagje naar Rottnest Island geweest en dat was echt meer dan de moeite.
Op het moment dat we op Rottnest Island waren, was het weer er zeer goed.
Om op dit eiland te geraken hebben we de ferry genomen en op het eiland zelf hebben we een fiets gehuurd.
Op Rottnest Island zijn er namelijk geen auto's en daardoor is het ideaal om hier te fietsen.
We reden wat rond met onze fiets en stopt enkele keren om te snorkelen in de prachtige baaien van dit eiland.
Daarnaast vind je hier ook de Quokka's terug, dit is een kruising tussen een kangoeroe en een rat.
Deze dieren worden ook wel de vrolijkste dieren genoemd omdat ze altijd lachen.
Zoals jullie op de foto's kunnen zien, was het daar echt wel zeer mooi.
We waren zeer blij dat we terug aan de ferry waren want na zolang niet te fietsen was dit toch een zware opgaven.
Naast Rottnest Island ben ik ook eens naar de zee geweest en dat was ook wel zeer leuk.
Op dit moment zit mijn trip in Perth erop en ben ik naar Adelaide gevlogen.
Hier zal ik wat rondkijken tot 21 september dan vlieg ik naar Sydney om kerst te vieren bij nonkel Paul.

Veel liefs vanuit het nu toch wel warme Australië

Carolien

  • 13 December 2015 - 10:30

    Papa:

    Hallo dag Dochter van mij,

    Weer toffe dingen beleeft daar down onder.
    Leuke foto's van een prachtig eiland,
    je geniet er van.
    Groetjes en dat je nog veel fijne mensen tegen komt.

    Papa.

  • 21 December 2015 - 21:23

    Anne Marie Bontinck:

    Dag Carolien,
    Gisteren zijn we bij uw ouders geweest en het was superleuk EN lekker... maar daar vernam ik dat mijn reactie op uw bericht niet geplaatst bleef - ik zal iets misdaan hebben ofwel was het bericht TE LANG ik weet het niet - sorry hiervoor.
    Ondertussen ben je toegekomen bij uw nonkel Paul hoop ik om daar Kerstmis te vieren en ik wens u een schitterend feest toe samen met de ganse familie. Nadien vertrekt u naar een jeugdherberg om HET VUURWERK mee te maken - daar wens ik u ook een onvergetelijk kijkgenot!!!
    Samengevat: we wensen u een schitterend eindejaar toe en alle succes in 2016 en tot de volgende keer.
    Groetjes van Ronny en Anne Marie

  • 22 December 2015 - 10:56

    Jo Weckx:

    Wat een fijne belevenissen allemaal. Je zal aan deze reis zeker veel mooie herinneringen overhouden. Langs deze weg willen wij je een superleuk kerstfeest toewensen bij je familie in Sydney. En uiteraard ook een gelukkig nieuwjaar vanuit Geel. Geniet van het schitterend vuurwerk.

    Warme groetjes van Jo en Ronny, Eline en Ben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 8138

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 24 September 2016

een jaar naar Australië

Landen bezocht: