eindelijk een job gevonden!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu eindelijk een job gevonden!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu

eindelijk een job gevonden!!!

Blijf op de hoogte en volg Carolien

14 Januari 2016 | Australië, Sydney

Hey allemaal,

Hopelijk is alles goed met jullie in België, hier is alles goed.
Ik heb de afgelopen week in Sydney verbleven en heb de tijd genomen om naar een job te zoeken.
Vorig weekend was ik naar Brett (Sandy's zoon) en zijn vrouw Siena geweest. (zie foto)
Daar heb ik echt van genoten en zij hebben me wel wat kunnen helpen i.v.m. het zoeken van een job.
Maar morgen is het eindelijk zover, ik vertrek naar de boerderij waar ik kan gaan werken.
Deze boerderij bevind zich in de buurt van Brisbane (2h in land).
Ik ben wel heel blij en nieuwsgierig.
Het is toch weer iets nieuws dat op me afkomt en waar ik niet goed van weet wat ik er van moet verwachten.
Maar ik kijk er zeker naar uit om nieuwe mensen te leren kennen en eigenlijk kijk ik er ook wel naar uit om te werken.
Heel veel liefs en tot de volgende,

Carolien

  • 14 Januari 2016 - 17:09

    Anne Marie Bontinck:

    Hoi Carolien dat is wel goed nieuws voor u want altijd aan de spaarcentjes zitten blijft niet duren en
    wat het zal worden is inderdaad weer een uitdaging - ik ben ook weer benieuwd wat op u staat te wachten maar het zijn ginder overwegend vriendelijke mensen dan valt dat zeker wel mee hoor, ik zal duimen.
    Hier gaat het lichtjes beginnen te vriezen daarom zit Ronny al een ganse namiddag in het patattenkot om deze te verleggen en te zien of er geen rotte zijn en zo doen wij hier verder op ONZE boerderij hahaha
    Doe het goed en vele groeten van ons en weer tot de volgende keer, daaaaag. R en AM

  • 20 Januari 2016 - 16:23

    Eline Coekaerts:

    Dag Carolien,

    Blij om te horen da je een job gevonden hebt! Kan je er weer goed tegen aan.
    Hopelijk valt het wat mee?
    Hier is meneer winter begonnen: vriezen en kou. Maar volgende week gaat het terug warmer worden. Ik heb nog geen sneeuw gezien.
    Onze parking is sinds kort verbreed (praktijk papa) en we hebben nieuwe voortuin. Die berm is weg. Nu een draad en nieuwe planten enz. Vincent is dit werk komen doen.
    Ik heb een nieuwe gsm: eindelijk een smartphone. Wel nog wa wennen om er mee te werken.
    Nog veel plezier daar!
    xXx
    Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 862
Totaal aantal bezoekers 8126

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 24 September 2016

een jaar naar Australië

Landen bezocht: