Eindelijk in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu Eindelijk in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Carolien Van Roey - WaarBenJij.nu

Eindelijk in Australië

Blijf op de hoogte en volg Carolien

29 September 2015 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
Hier is hij dan mijn eerste blogbericht vanuit Australië.
Met mij is alles goed.
Laten we zeggen dat ik de reis naar hier zo snel mogelijk wil vergeten,
21 uur op vliegtuig zitten is toch niet echt mijn ding.
Ik heb mijn eerste drie dagen in Sydney doorgebracht.
Naar het opera house geweest, de Harbour Bridge, de chineese tuin, ...
Gisteren is Nonkel Paul mij komen ophalen en nu verblijf ik even bij hem.
Vandaag hebben we een aantal zaken in orde gebracht zoals het openen van een Australische rekening, Medicare,...
Het is zeer fijn om even bij Paul en Sandy te kunnen zijn en wat te kunnen bekomen van de lange reis.
De eerste dagen in Sydney waren vrij koud en het durfde soms te regenen, maar nu begint het warmer te morgen.
Ik hoorde zelfs dat het dit weekend tot 30 graden kan zijn en het is nog maar het begin van de Lente hier.

Tot snel en veel liefs,

Carolien

  • 29 September 2015 - 21:07

    Papa:

    Leuk om langs deze weg iets te horen.
    Tof van Sandy en Paul dat ze je helpen.
    Geniet ervan en tot een volgende.

  • 30 September 2015 - 12:05

    Eline Coekaerts:

    Hey Carolien,

    Ik ben blij dat alles is meegevallen :-).
    Mooie foto's op je blog.
    Hier gaat alles zen gangetje. Terug met school begonnen.
    Het weer kan hier wel beter... Meestal rond 18 gr en zon. Niet zo heel warm ma gelukkig regent het niet.
    Nog heel veel plezier!!

    Groetjes,
    Eline

  • 30 September 2015 - 20:56

    Anne Marie Bontinck:

    Beste Carolien,
    Dat u goed aangekomen bent is al heel voornaam en als u nog bij uw nonkel bent doe hem dan de groeten van ons dat is wel al heel veel jaren geleden dat we samen speelden in de Boonwijk en wat is er ondertussen al allemaal veranderd....de tijd vliegt veel te snel.We hopen dat elke dag u een aangename verrassing brengt en volg u langs deze weg, dus tot binnenkort.
    Lieve groeten van Ronny en mijzelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 07 Sept. 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 8124

Voorgaande reizen:

24 September 2015 - 24 September 2016

een jaar naar Australië

Landen bezocht: